Tan sols una unça de frikisme

FOTOLOG’S

port_huelgaflog.jpg

Fa temps que estic pensant si convé organitzar el meu frikisme i suprimir algun bloc dels que tenc (sí, en tenc 3) però no sé si convé… després on ficaré les coses més frikis i on les menys? Ja ho vorem!

El que cada dia em sorprèn més és veure la quantitat de gent que té fotolog’s. Flipes! I n’hi ha de totes mides, formes i colors i per a tots els gusts. Sobretot gent del poble, gent jove, gent de tota casta: poetes, poetesses, exhibicionistes, artistes, models, qualque friki i sobretot enamorats molt d’enamorats. Collons! Tothom que té un fotolog estima a tothom, als amics, a les amigues, als germans,… tenir un fotolog és com una declaració d’amor pública i virtual. Ara si vols sebre si algú festeja… basta cercar el seu fotolog i ho sabràs. Jo començ visitant un fotolog i no sé mai on acabaré, a més tots estan enllaçats en tots i són com una comuna virtual de gent, una mica sectària ja que no hi pots publicar cap comentari si no tens un fotolog o almanco un compte de fotolog.

 Tot això fa que paresqui que els que tenim un bloc, on hi posam les nostres reflexions, siguem gent un poc asocial, i sols ens queden els comentaris de la gent que es deixa caure per aquí. Però no cauré a la temptació de fer-me un fotolog… o si?

3 comentarios

  1. lideta

    Hola nin!!

    Com estàs? Com és això de que és un poc asocial la gent que té un blog? Tu creus!? Mira’t a tu, tu ets un exemple de persona asocial? “El alma de las fiestas”, el ron dels cubates carregats, el chikilicuatre de la Vila, “la guindilla” de les tartes,el gas de la coca-cola zero, … No crec que tenir blog sigui un requisit per ser asocial,no? Per cert, molt bo aquest article, és una opinió que comparteixo amb tu! T’ho assegur! Un dia investigarem junts qui festeja o no, i compartirem informació del que haguem averiguat! Jijiji! Aquest és el problema d’exposar la teva vida en públic… Una abraçada enooorme!

    marzo 10, 2008 en 6:39 pm

  2. Bones Margalidona i gracies pel teu comentari!

    Una aclaració: el que em referesc amb que la gent que tenim bloc siguem una mica asocials és pel simple fet de que no mos deim (o al manco en el meu cas) sou wapiiiissssiiiimesss! ni vos estim mogolló! ni altres mostres d’afecte sobreexcitat que normalment veus pel mon. La gent que té blocs (i sempre parlo amb regles generals i no podem ficar a tothom dins del mateix sac) sol ser gent més reflexiva i/o creativa que no implica que no sigui divertida.

    Sempre que parlo d’algun tema ho faig de manera general i sense ànim d’ofendre a ningú però més o manco tot el que escric hi ha proves que ho demostren… Una persona me va dir dins del colomer… He llegit el teu bloc i no et deus queixar del meu fotolog?!!! I clar que no! Ja ho he dit, és general el comentari.

    Gracies Margalidona i meam si vens per la fira!

    Besets!

    marzo 11, 2008 en 9:54 am

  3. lideta

    Wapísssssssim!
    T’estim un güevo!
    Ets un crack!
    Ets el millor!!
    M’encantes, m’encantes, m’encantes!
    Veus com no és necessari un fotolog per tenir comentaris de fotolog?? Aquí estic jo per posar-hi solució! jejeje! Qué no! És una bromenta només… jijiji! Per cert, et confirmo que no vendre a la Fira enguany… Em sap molt de greu però que hi hem de fer? Una besadeta ben grandeta!

    marzo 12, 2008 en 6:09 pm

Responder

