Tan sols una unça de frikisme

Sa Fira Is Coming!

jo-shout.jpg Sa Fira ja és aquí, m’espera un cap de setmana d’allò més interessant truis d’anar a montar estants i carpes i fer alguna sonada però molta marxa assegurada! Dissabte dos concerts:
1- ES REBOSTER + ANEGATS al pub Es Colomer
2.- HORRIS KAMOI + DJ local a davant Restaurant Can Pep
je je! Ja vos aniré contant més coses ara mateix no estic massa inspirat!
Podria sortir a South Park?

Si voleu el vostre visitau: http://www.sp-studio.de/

2 comentarios

  1. HOLA,
    ja era hora de dir-te qualque cosa, no trobes? estic un poc desconnectada de tot això, no se si ho faig així com toca, però jo he pitjat, ja veurem que surt.
    Per cert, què és això de presentar la fira com un cap de setmana de feina extressant? no no i no! és cert que tendrem trui, però segur que agafarem un bon gatarrí i ses penes ens fugiran.
    Be, una besada ben forta de sa teva nina (je je je)

    marzo 14, 2008 en 10:36 pm

  2. Jota

    Willy!!
    Com ho fas a n’això? Has anat a alguna web i t’has transformat en un d SP? Jo també ho vull provar!
    Un somriure!!

    marzo 19, 2008 en 11:59 pm

Responder

