Tan sols una unça de frikisme

Setmaneta mogudeta!

boriks.jpg

Duc i m’esperen uns dies… mogudets! Divendres vaig ser segrestat un parell d’hores per la companyia la fura dels baus (veure entrada anterior) i em va sorprendre gratament. Una gran escenografia i gran posada en escena, encara que hi hagué detalls que, baix el meu punt de vista (d’un que no en sap) alguns detalls es poden millorar, però són això… detalls.

Acab d’arribar de sonar xeremies a l’esglèsia que ultimament s’està convertint amb un espectacle ja que retransmeten les misses en directe per ib3, proves de sò, càmeres, tot a cop de horari,… una experiència més.

Dimarts vaig a jugar a l’scrabble, al programa de Ib3, (tranquiles fans de tot el món que només vaig a gravar-ho, ja vorem el dia que surt) a veure si amb un poc de sort men puc endur la grossa i sinó, al manco una estoneta divertida i diferent.

I enmig de tot això el solc fer cada semana, sense massa complicacions…

Salut!

Responder

