Tan sols una unça de frikisme

SCRABBLE!

scrabble.jpg

Bones! Idò sí, ahir vaig anar a concursar al programa de IB3 “SCRABBLE” i el resultat no va ser el desitjat però sí l’esperat. M’apallisaren! je je! Me va tocar un os…. mal de rovegar.

Vaig arribar als estudis més prest de l’hora i vaig trobar la recepció del plató plena de gent mirant la gravació del que serà el primer programa de la setmana. En aquest programa el nivell va ser bastant normal. Mentres, em donaren les bases a firmar amb les condicions que has d’acceptar per poder participar al joc (en castellà! i jo flipava! com pot ser que en un lloc on vas a jugar en català les bases els donin en castellà!).

En el segon programa el nivell ja va pujar un poquet i va guanyar una al·lota amb una bona puntuació. Descans i tothom a fer el cigarret, tant fumadors com no fumadors, a fora comentavem la jugada i els nervis del moment entre d’altres concursants. Tercer programa, una dona (Maria) entra i arrassa! més de 150 punts una crack i mentres tot això… nosaltres jugant amb la TV i diguent als qui eren dins… posa aquesta, aquesta altra,… I després de dues hores i mitja d’espera ens toca als 4 darrers… idò! que vos pensaveu! en surten dos i el guanyador ja fa una puntuació lleugerament superior als 100 punts i com que a la segona ronda les puntuacions es mantenen… ja seria un rival fort, així que haviem d’entrar a acostar-mos als 100 punts (primer factor: la pressió!).

És el meu torn entram en Joan i Jo i a la primera ronda… pensant tenint una bona paraula… barbarisme! COM? ME CAGON… TIMAT!! NOOOOOOOO ACCEPTAT!!!  ESTAFAT! (me vaig quedar fred!) (segon factor: nervis! ja començam bé). Segona prova de la primera ronda: guany! amb una bona paraula però a la tercera prova va s’amic en Joan i m’engalta una paraula d’uns 38 punts! i a damunt… (com que en el plató no veus el temps que et queda…) no m’entra la paraula al temps… (tercer factor: mala sort). Idò… fa mal salvar els mobles quan la casa es pega foc i aquests estan banyats de benzina… A la segona ronda vaig fer una puntuació acceptable per altres programes i davant d’altres concursants segurament hauria passat a la final però ja es sap que és un joc, i segons contra qui jugues pots quedar millor o pitjor.

 Així que ja ho sabeu… res de mariscades ni capritxos ni viatges ni res de res que superi els 20€ així que no m’ha quedat res més que venir a la feina i seguir currant com sempre!

Ala nanos! res més! Tan sols me quedaré amb l’experiència, en haver conegut algunes persones de per allà dins, amb que me queda molt per aprendre i que al proxim programa que es faci… m’hi torn a apuntar així que… que se preparen! Però he hagut d’esperar uns 8 o 9 anys per poder tornar a un programa… ara vorem si no estam tant… mentres mos quedarà el buzz i el guitar hero!

M’atur que ja començ a cansar! SALUT!

5 comentarios

  1. lideta

    Jajajaja! Què bo Guillelmito!! Avisa’m quan s’emeti el programa pf o almanco grava-m’ho! Això de surtir per la tv ja és nivell! Meam si ara et faràs “famosillo”?? La pròxima vegada cap a “Tu sí que vales” o “Tienes talento” amb el flabiol i arrasses!! Una abraçada enooorme!

    abril 2, 2008 en 5:24 pm

  2. antonia

    hola
    jo hi he anat aquesta setmana i vaig guanyar.
    la sensació que et queda però és exactament la mateixa: nervis, pressió, etc…però bé a mí me va anar un poquet millor.
    el que si que vaig flipar un poc va ser amb el que has comentat tu i és que les bases estassin en castellà, només entrar ja em va fer ganes de queixar-me. Però si ningú es queixa, mai es rectificarà. Jo som la primera culpable per no haver dit res, però és molt, molt fort.
    ah, i en relació al que t’ha comentat na lideta que unaltre vegada vagis a tu si que vales o a tienes talento amb el flabiol, jo t’hi podria acompanyar tocant la flauta amb el nas, jajaja.
    i la pregunta del milió…Saps si hi ha qualque plana web seriosa on poder jugar a scrabble en català? gracies.
    una salutació
    sort per la propera vegada que hi vagis.

    abril 4, 2008 en 8:47 pm

  3. Estic content per tu Antonia, encara que no tenc el plaer de coneixer-te personalment (així tal vegada hagués pogut gaudir d’una cervesseta, je je je!). Et faig a sebre que jo sí que me vaig queixar sobre lo de les bases! Tal vegada sigui per això que al meu “company – contrincant” a la ronda contra el rellotge li apareguessin 3 o 4 lletres amb puntuació de 10. Je je!

    Lo de la web per jugar a l’scrabble encara no l’he trobada (si es que existeix) però ara que el programa ha donat a conèixer el joc! no trobaria estrany que es fés un club de jugadors d’scrabble com hi ha a moltes parts del món. Ara seria el moment d’arrencar-ho.

    Gracies Antonia pel teu comentari!
    Salut!

    abril 7, 2008 en 9:58 am

  4. Albert

    Ostres, jo vaig estar al 1r programa, el que tu veres just entrar, el que s´emetrà el dilluns!

    Vaig quedar 2n, per culpa de la injustícia de no posar el marcador a 0 quan arriba el cara a cara final! Doncs al cara a cara vaig donar una pallissa al meu rival, però després per culpa de sumar puntuacions… em vaig quedar a les portes!

    Agrega´m al msn , podem comentar mes sobre el programa! Segur que ens varem trobar!

    mayo 2, 2008 en 12:46 pm

  5. Pingback: Variat! « Mayolicus Blog

Responder

