Tan sols una unça de frikisme

Retornat

Ja he tornat de Madrid! Ja soc per aquí, ja frisava, olorar aquesta terra que no és comparable amb l’olor de la capital. He perdut molt el temps, he estat sol molta estona i, apart d’enyorar-me un poc, he tingut molt de temps per pensar i observar les coses del mon.

Dins l’avió, a la recepció de l’hotel, caminant pel passeig de la Castellana, dins l’exposició… massa temps sol i sense poder parlar la meva llengua mare… tot el temps es capet me cabilava i de detalls sorgien records i paranoies diverses… que m’ajudaven a distreure’m entre tant barull.

Al final, el temps va acompanyar i vaig anar a veure l’exposició “Bodies” com ja vaig anunciar al meu anterior post. Molt interessant i curiosa i això de que hi ha gent que m’havia dit que feia una mica de cosa anar i tenir aquella quantitat de cossos i carn immobil que pareix que mirava… res de res.. si heu anat a matances estau curats d’espants. Per qui hi pugui anar vos ho recoman-ho, encara que el preu no és regalat.

Tornant a la realitat, avui som dilluns i han batut es rècord de tocar-me els col… d’una manera massa evident.. però ho superarem, amb filosofia ho superarem! Ja vorem

Avui no estic massa inspirat, així que ho deix aquí! Salut!

Una respuesta

  1. Lideta

    Nin!

    Què t’han fet aquestes males persones? M’hauré de posar sèria amb ells!! Què és això de tocar-te els col…??

    M’hagués encantat visitar l’exposició amb tu però al final no va ser possible… A veure si hi ha més ocasions i no has de truar tan totsol per Madriz (com diuen ells…)!

    Enga, ànims que com tu dius “amb filosofia ho superarem”. Una abraçada gegant des d’aquest racó del món!!

    abril 16, 2008 en 5:38 pm

Responder

