Tan sols una unça de frikisme

Nova Setmaneta

Bones!

Ja que la setmana passada no vaig actualitzar massa el bloc, no estava inspirat, no hi va haver res que despertés cap sensació, emprenyadura fora de lo comú. Per això miraré aquesta setmana recuperar el temps perdut en tots els aspectes i al manco seguir tenguent contacte amb la gent bloquera, fotoloquera i altres espècies frikis del mon cibernètic!

I a sobre aquesta versió del wordpress que me té empipat ja que no em deixa pujar cap fotografia que no estigui a la xarxa (des del meu PC).

Fins després!

2 comentarios

  1. lideta

    Ei nin!

    Ja tens raó que vares estar una mica ausent la setmana passada, però bé, t’ho perdonaré! Jejeje! Aquí dia 23 d’abril és festa!! Dia de Castilla y León! I jo demà me’n vaig a truar per Medina del Campo!! Què te pareix?? Així que jo tmb estaré uns dies desapareguda, però estarem en contacte cibernèticament, com sempre!!

    Una abraçada gegant!!

    abril 21, 2008 en 6:36 pm

Responder

