Tan sols una unça de frikisme

Amb la Meta a la vista!

Una de les raons per les que vaig obrir aquest bloc va ser per fer una mica de seguiment a l’evolució del meu projecte de final de carrera. Idò com haureu pogut comprovar, no ho he duit massa al dia ja que el ritme tampoc ha estat l’esperat i per qüestions de la vida s’ha enderrerit una mica.

Però ahir mateix vaig fer entrega al meu director de projecte de la versió final (segons el meu punt de vista), encara que sóc ben conscient de que s’hauran de retocar alguns aspectes baix la supervisió del director. Però m’he sentit com un atleta de marató, que després de córrer 40 Km per fí veu la porta de l’estadi on sap que només d’entrar-hi allà li espera la darrera volta. Mira cap a enrera i veu que el seu competidor més proper (en el meu cas seria el temps) es va apropant i tan sols vol mantenir la distància i entrar a la meta com a guanyador i poder alçar els braços ben amunt i posar un somriure a la cara cansada.

Idò així és més o manco com em sent en aquests moments, reconeixer que m’ha quedat un poc poètico pagès aquesta comparació però que reflexa una cosa molt similar al que sent en aquests moments.

També era ben hora d’actualitzar el bloc ja que feia molt temps que no posava res, no podia, nyirvis, truis i altres impediments feien que no tingués la motivació suficient ni les paraules adequades per completar aquest raconet de la xarxa que és meu.

Ara a esperar quina serà la propera jugada! Salut! 

2 comentarios

  1. lideta

    Enhorabona rei meu!!!

    Aquest cap de setmana serà gros idò?? Jijiji!!
    Estic molt contenta de que s’acabi el teu calvari! Darrerament cada vegada que parlavem estaves estressadíssim amb el projecte… Així que llevar-se aquest pes de damunt és tota un assoliment de la meta! Com un gran atleta i com tu molt bé expliques!! Ets un campeón!! Jejeje!

    Una abraçada gegant!!

    mayo 7, 2008 en 6:04 pm

  2. Eii menut!!! Jo també te vull donar s’enorabona! i això ja està fet! El teu projecte ja és ben gran i es podrà defensar tot solet! així que confia en ell!!
    venga una abraçada!!
    bondaaa!

    chau chau boludo!

    mayo 10, 2008 en 9:38 pm

Responder

