Tan sols una unça de frikisme

PLOU!

Assegut aquí a l’oficina tan sols em queda restar els minuts que em queden per sortir d’aquí, d’aquesta pressó tan sols custodiada per un aparell qui marca les hores de treball. Tanta sort que l’electrònica no és inteligent ja que si hagués de comptar la feina a dies no em deixaria sortir i a dies en dues hores seria a casa.

Esper que arribi el cap de setmana i em pugui entretenir amb coses que m’interessin o que, simplement, em produeixen paranoies. Teatre, dinars, dinars, dinars, dinars, (en tenc 4 en un cap de setmana), sopars, sopars, jam session, fira, passejar, … ja vorem. Però mir per la finestra i em deprimeixo una mica, tan sols una mica si el meu amic el paraigües m’acompanya (i d’altres!). Estic una mica trist per que el ploure sempre molesta però a no ser que caiguin uns 200 litres/m2 crec que no m’aturaré, tan sols esper que el temps respecti a qui tenen organitzat coses a l’aire lliure. Sinó un capvespre al bar o a casa amb bona companyia no té res de dolent!

Bon cap de setmana!

4 comentarios

  1. Nosaltres (jo i en Payeras) tenim un torneig de Magic avui, esperem que no plogui de nou. Ja el varen depassar dissabte passat…

    mayo 16, 2008 en 2:11 pm

  2. Nin!

    Mentre el paraigua no t’abandoni pots estar tranquil! Encara que és ben cert que fot una mica quan plou el cap de setmana i a sobre a damunt banyat! jejeje! Però no et preocupis, com tu bé dius, no estaràs falt de bona companyia!!

    Bon cap de setmana i una abraçadeta!

    mayo 16, 2008 en 6:20 pm

  3. Gràcies pel teu darrer comentari Guillemet! Has vist? Ha sortit el sol!A jo m’és un poc igual que plogui o no, de totes maneres ja començ a passar-me el dia a la biblioteca… Esper que aquests ratjos de soleiet que han sortit t’hagin tret un bon somriure!
    Besades!!

    mayo 17, 2008 en 8:11 pm

  4. Idò! Mos ha durat poc el bon temps. Tan sols el dissabte va fer un temps (al capvespre) que deixés fer alguna cosa. Jo, es que duc una sortada, dissabte capvespre vaig estar xarequet i vaig haver de jeure tot el capvespre i tot lo vespre. Així que el cap de setmana ho he deixat gris! Avui ja estic millor però encara noto les seqüeles!

    Salut!

    mayo 19, 2008 en 8:48 am

Responder

