Tan sols una unça de frikisme

Mestre ‘Xurí’ reestrena bloc!

El bloc den Mateu ‘Xurí’ té novetats! Nova capçalera (ja era ben hora, ja que li vaig dir jo que era una xapussa! Li he fet es regalet!) Visita el seu bloc: Mateu Xurí

Després, trescant per tot el bloc he trobat una joia a una putadeta que li vaig proposar, (a ell i a nen Macià). Erem a la Botiga dels Buffons a Ciutat i hi havia combat de glossadors i quan varen demanar la participació del públic per que donéssin paraules als glossadors i així, amb aquestes paraules proposades pel públic havien de montar una glosa. I me va sortir la paraula: gínjol! i clar… me van maleïr! ja que és ‘ben peluda’ i em van dir que no hi havia cap paraula que collés amb aquesta.

Però jo li vaig dir, una vegada acabada l’actuació, que n’hi havia d’haver alguna que collés! I avui he trobat un comentari al seu bloc amb això, en resposta a un comentari que li vaig fer:

Quan me duguis un arínjol
que és planta liliàcia
jo tendré la diplomàcia
de fregar-lo pes teu gínjol.

MATEU MATAS ‘XURÍ’

Idò que vos pensaveu! Ja la tenim engirgolada! No hi ha res que es resisteixi a la màgia de la paraula!

Salut!

Responder

