Tan sols una unça de frikisme

PROJECTE! Ja és cuit!

Quan vaig començar aquest bloc, avui fa uns 10 mesos, tenía la finalitat fer una mica de seguiment sobre el meu P.F.C: (projecte de final de carrera). Però al final no ha estat així al 100%! Avui puc dir que el projecte ja és cuit! Avui capvespre sen va directament a la copisteria a enquadernar-se! A la fí! Ja era hora! dia 26 de juny farà 1 any que vaig acabar les assignatures i vaig posar-me amb el projecte. Ha estat un any dur, entre la feina i el projecte (i les seves innumerables actualitzacions, rectificacions i punts a ampliar). Un any on he tingut alts i baixos, pujades i baixades, diferents estats d’ànims. Però no m’he aturat massa! Vull acabar (encara a dia d’avui no podem donar-ho tot per fet) començar realment a viure la vida del treballador per complet i poder disfrutar una mica de l’estiu! I com tot, fins a darrera hora hi he fet modificacions i, encara que avui mateix canviaria alguna coseta, ho don per finalitzat, satisfet i apuntet de entregar i defensar-lo, però queda la presentació: la prova de foc!

Dins aquest any he donat la tabarra a bastanta gent, i he rebut ajuda de molta gent. La meva nina quasi sap tant de l’energia eòlica com jo! La pobre m’ha corregit tot el projecte i per això és mereix mitja nota! El meu brother que també m’ha aconsellat i ensenyat els intringulis de l’autocad i m’ha fet, també alguna jugadeta per salvar-me el cul. A l’altra gent que poc o molt s’ha interessat o ha col·laborat en que el projecte avui sigui una realitat: MOLTES GRÀCIES i a tota aquella gent que m’ha animat a seguir endavant i ha estat testimoni de les meves ratxes d’estréss combinat amb emprenyadura i una mica d’impotència enfront els problemes que m’he trobat! No me queda res més! Ara a defensar el projecte i a veure la nota que em posen. Després d’això la meva vida laboral suposo que millorarà una mica! A tots voltros:

MOLTES GRÀCIES!

Cadascú sap el que li toca! Besets!

Una respuesta

  1. Enhorabona Guillelmito!

    Aquesta vegada pareix que va ben en serio! Quin estiu “verbenero” que et passaràs!! Esper que malgrat haver “cuinat” el projecte no tanquis el blog! És l´única manera de seguir el rastre de la teva vida tan ocupada!!

    Jo he evolucionat al món PokemonPizza!! Ja obro llaunes i tot! jejeje! No, és conya! Vull dir, sí que n’obro, però no és el millor que he après a fer! Per cert, no són pizzes Casatarradellas, s’han d’elaborar!

    Ja quedarem un dia aquest estiu per sopar de pizza, però a una pizzeria! I celebrarem totes les celebracions pendents perquè se’ns estan acumulant!

    Una abraçada gegant!!

    junio 4, 2008 en 7:44 pm

Responder

