Tan sols una unça de frikisme

Xeremies Underground

Un video per acabar les classes de xeremies, flabiol i tamborino.

Sa Muixeranga!

Una respuesta

  1. Hola nin!

    He actualitzat a lo ràpid amb dois només per tu, perquè vegis que no m’he desintegrat amb la calor de l’estiu! M’imagin que no actualitzaré tant sovint però tampoc desapareixeré!

    Soc per la roqueta però no hem coincidit pq he abandonat la meva vida social… Vaig del curro a un curset a Campos que m’he apuntat i res més! Què trist… jejeje!

    Per cert, no sabia que havia estat el teu cumple… em sap greu… Molts d’anys atrassadíssims! Ja arreglarem el despiste de qualca manera i me contes amb detall tot lo de la presentació del projecte!

    Ens veim aviat i un beset!

    P.D: no he pogut veure el video per problemes amb el meu ordenador però sé cert que és molt xulo!

    julio 2, 2008 en 11:38 pm

Responder

