Tan sols una unça de frikisme

Començant les setmanes a Madrid

 

Sí! Diumenge qui vé altra vegada me toca es partir a cap a Madrid! Quina peresa! Deixar la tranquilitat de sa roqueta i anar a aquell formiguer de gent estressada i fora rampa als peus. Aquella gent que camina amb rumb fix, però que no pots endivinar cap on, amb el cap moltes vegades cot o sense desviar la mirada del seu objectiu. Gent de tota casta, de tots els colors i les nacionalitats, de tota mida, de tota clase social… però tota a tota òstia!

M’estressa! M’estressa molt però ja he après a agafar-m’ho amb filosofia, amb resignació, no és el mateix partir per gust que partir obligat, quan i com et diuen, ni l’hotel de les estrelles que vulguis ni el vol amb primera clase, ni les ‘tapitas’, ni les ‘cañas’, compensen el fet d’haver de deixar la tranquilitat de sa roqueta i és que hi vivim bé per aquí. Ara tan sols queda aprofitar una mica el cap de setmana, que com sempre estic liadet (sonades, balls, dinars, sopars, feina, correfocs i festes) i resar perque no hi hagui retards altra vegada, ni problemes.

Si és així encara aniria bé (sempre pensant amb el que podia ser pitjor).

Salut!

Una respuesta

  1. Guillelmito!!!

    T’has tornat fer madrilenyo?? Vaja… jejeje! Quant et faràs eivissenc?? Extraoficialment m’han comunicat que em quedaré tot el curs, així que quan faci bon temps esper tenir-te per aquí, eh?? He de cercar la manera de trobar una sonada o algo perquè vengueu! Podria ser a qualca festa popular, no?? Has vist com són els flabiols aquí? Se diuen flaütes i són curioses, eh?!

    Jo vendré a Mallorca pel meu cumple, serà un cap de setmana molt fugaç, però si no venc ara se me farà una mica llarg esperar fins Nadal.

    I res… per aquí tot bé (llevat del constipat d’escàndol que duc damunt…) i esper que per allà l’estrés es vagi diluint!!

    Cuida’t molt i fins aviat! Una abraçada gegant!

    noviembre 5, 2008 en 11:12 am

Deja un comentario