Tan sols una unça de frikisme

ATIAR FOC 2009

Bones a tots!

Aquí deix un parell de videos (dels primers que s’han posat a youtube) sobre l’aTIAr Foc d’enguany. No són massa cosa però són els primers. Si voleu llegir una bona crònica podeu anar al bloc den Potti: POTTI.

Salut!

Una respuesta

  1. PERE HORMIGOS SÁNCHEZ

    vaig estar amb BOTAFOC els Dimoni del Grao de Castelló fent-ne fotos, ara els tincs que passar les fotos per a que la penjen a la web http://botafocs.awardspace.com/
    Hauria una possiblitat de penjar en la nostra web estos videos a fi que la difusió de tot allò que es visquè aquell dia a Palma siga més conegut?, Jo m’ho vaig passar pipa, vaig disfrutar la gana.
    Espere una resposta i t’invite a que veges el que nostres anem fent a Castelló (País Valencià9

    noviembre 14, 2009 en 11:22 pm

Responder

