Tan sols una unça de frikisme

Cosetes a destacar dels darrers 2 mesos!

Com que soc un desastre i actualitzo poc… 5 cèntims de coses destacables dels darrers dos mesos.

rock band

 Adalt, la meva nova adquisició. Millor dit de primers de mes de desembre que ho tenc encara que com que he actualitzat poc… no havia posat res!

12 hores de glosat

Dia 27 de desembre vam asistir a les 12 hores de glosat que es va dur a terme a Palma, tenia les fotos per dins la càmera i fins fa poc no les havia descarregat. Aquí vos deix una instantànea de mestre xurí (Bloc den Xurí  ) en un moment del combat que tingueren els Mallorquins contra els Menorquins al Can Biel Felip.

 

Jo a Sencelles

S’altra dia, demà farà una setmana vaig tenir el plaer de poder anar a espassar-me les ganes de cremar amb els dimonis de sa cova des fossar (El seu blog) a Sencelles.  Va ser un correfoc senzill, sense res enfilat (ni cortines ni traques) perque el lloc no ho permetia, però prou atractiu per la quantitat d’artilugis que té la colla que fan que varii bastant la manera de cremar. És vera que no estava còmode 100% ja que no estic massa acostumat a dur màscares que redueixen el camp de visió però vaig fer la meva! Lo millor de tot va ser el tracte humà de la colla i la bona gent que vaig coneixer… i clar molts d’ells els hi vaig treure l’espineta ja que coneixeren en Mayolicus de primera mà.

Salut!

3 comentarios

  1. sa nina

    Bones!! Estàs arrebatadorrrrrrr amb akesta màscara, je je je. Però entre tu i jo, m’agrada més la que dus amb els teus dimonis. Per cert, ja era hora que posassis qualque cosa de la bateria i la guitarra, ja que pareixes un nin amb sabetes noves, ja m’estranyava a mi…
    Bé, esperaré noves haviat, mem que poses tu al teu blog ja que el meu el tenc super abandonat, no tenc temps de res, be, que t’he de contar que no sàpigues.
    Una besada ben forta de sa teva nina.

    febrero 10, 2009 en 3:05 pm

  2. es vera que estàs tope sesi…jejeje
    òstras,no m’havies contat que eres un playmaniàtic..jejeje….polissó….

    bé ja en som 2.
    salut rei i a veure si repetim això del correfocs.

    febrero 12, 2009 en 11:38 pm

  3. de fet no veig estrany que haguis triat el guitar hero.

    febrero 12, 2009 en 11:43 pm

Responder

