Tan sols una unça de frikisme

VI MUCADA a SINEU

Com ja vaig dir ahir al meu anterior post (copy – paste del Diari de Mallorca) el passat 14 d’agost a Sineu va tenir lloc la sisena Mucada. Una festa considerada per alguns com la més ‘friki’ de Mallorca però jo diría que és una de les més divertides, més que pels actes que s’hi fan per mor de la gent tant predisposada a fer festa. I d’això es tracta! festa amb no res, amb una festa que té l’origen a les rondalles mallorquines i que un grup de joves (i algún no tan jove) han sabut adaptar per tal de crear una festa, per fer bauxa, creant un personatge que és objecte de admiració per uns i vocació per d’altres.

Aquí vos deix un parell de fotografies que vaig fer amb la meva super càmera sony dsc-90 (crec que així és com ho diuen els professionals), que reflexen alguns instants de la festa. Tampoc aniré explicant en que consistia concretament ja que a això ho deix pels sineuers i que tampoc tenc massa temps. Al bloc del meu amic Massay en podeu ampliar-ne la informació: MASSAY .

Aquí fent proves amb l’opció de galeria del bloc, és la primera vegada que ho provo.

Aquestes fotos tenen llicència de damunt es comodí: creative comodíns (crec que és així) això vol dir que tenc una llicència damunt es comodí que diu que si voleu utilitzar les fotos n’heu de citar l’autor o la font.

Salut!

P.D: tal vegada aquesta setmana pugi algún video.

2 comentarios

  1. te va agradar,eh?punyetero…..
    va ser molt bona aquesta mucada!!! l’any que ve quedes ben convidat!!!
    ah i posa vidrios,posa’n.

    agosto 18, 2009 en 10:53 am

  2. Guillelmo!! Encara ets de creuer?? Mos has de contar moltes coses i jo vull veure fotitos del gran dia!!Per cert, me va encantar i m’ho vaig passar beníssim!

    Disfruta molt, siguis on siguis! I com tu vas dir: Gràcies a sa Vida!!

    Ens veim aviat! Una abraçada gegant!

    octubre 16, 2009 en 9:57 pm

Responder

