Tan sols una unça de frikisme

Nova adquisició

nikon-d90-0

Bones!

Vos present la meva nova adquisició.  Ja fa temps que tenia ganes d’endinsar-me dins el món de la fotografia, sempre he estat un gran admirador de les fotografies ben fetes i ja ho diuen que: ‘Una imatge val més que mil paraules’ i com que les lletres no són el meu fort…

Va ser un regal d’un grup diabòlic de bons amics que van tenir pipella per triar una bona màquina. Ara m’estic estudiant tot el que puc trobar per la xarxa sobre el model de càmera i com fer fotografies de manera conscient per tal de poder plasmar les coses que em cridin l’atenció. Per això m’he registrat a foros, webs i demés recursos per internet per absorbir tota la informació posible al meu cervell que a estones funciona amb el rendiment d’un 3.8.6.

Tan sols esper aprendre alguna coseta i poc a poc anar fent alguna coseta decent i mostradora.

Salut!

Responder

