Tan sols una unça de frikisme

Aeroport de Barajas – Madrid

L’altra dia de pagès vaig haver d’anar a Madrid per mor de la feina i vaig aprofitar per fer un parell de fotografies a l’aeroport de Barajas el temps que estavem esperant que sortissin les maletes. La veritat es que amb totes aquestes ‘lampares’ i les grans dimensions de l’espai, surten unes perspectives força curioses i interessants. Aquí deix un parell de mostres de la sèrie que en vaig fer.

Aeroport de Barajas ByN 2

Totes estan penjades al flickr. La següent la vaig pujar primer en color i despres, per petició popular (molta gent m’ho va sugerir) la vaig passar a blanc i negre. A veure quina vos agrada més!

Aeroport de Barajas ByN

Aeroport de Barajas

Salut i gràcies per passar.

3 comentarios

  1. en blanc i negre!ho demana a crits!!!

    abril 5, 2011 en 6:32 pm

  2. Com ja diu en Massay, en blanc i negre. SWón fotos molt qurioses, m’agraden!!

    abril 5, 2011 en 11:12 pm

  3. És tan fotogènica la T4!!

    abril 7, 2011 en 5:13 pm

Responder

