Tan sols una unça de frikisme

Fotografiant mal temps

S’altra vespre, estant a casa fora massa son i després de haver sigut ‘incitat’ per algún contacte a través de les xarxes socials, vaig decidir anar a fotografiar llamps. Era una cosa que em feia ganes, i ara que ho he provat he vist que és un tema a fotografiar molt interessant.

Vaig aplegar la càmera i el trípode, sense res més i vaig pujar al terrat de casa. Des d’allà vaig poder fer un parell de captures i sobretot… proves, a veure si aconseguia algun resultat satisfactori. La tormenta era lluny i la contaminació lumínica varen ser dos factors que em condicionaren… però ho seguirem intentant en properes edicions… je je je. Aquí vos deix algunes de les instantànies que vaig fer.

Tormenta damunt Alcudia 4

Tormenta damunt Alcudia 2

Tormenta damunt Alcudia 1

Esper que vos agradin. I si teniu algún consell per donar sobre aquest tipus de fotos, comentaris i/o queixes… sabeu que sempre en son benvingudes.

Salut!

3 comentarios

  1. M’agraden els llamps, les fotos de llamps vull dir … Sempre em fa molta vesa (es diu així? ‘pereza’) moure’m del sofá cuan hi ha tormenta.
    Ben fet!!! Tengueres premi, ben guapes les fotos.
    Salut

    junio 11, 2011 en 10:29 pm

  2. bona experiència, la teva constancia va tenir profit, sempre m’han parecut dificils les fotos de llamps, veig que a tu se te donaren bé.Enhorabona!!!

    junio 12, 2011 en 9:58 pm

  3. Pingback: Llamps i trons « Mayolicus Blog

Responder

