Tan sols una unça de frikisme

Eclipsi de lluna

Acab d’arribar de fotografiar l’eclipsi. He hagut de fer un parell de proves però al final aquest ha estat el resultat:

eclipsi desde can picafort

Crec que encara no ha acabat i ja la tenc penjada… aquesta vegada he estat ràpid (solc posar fotos de fa 15 dies normalment, je je je)

Una respuesta

  1. Molt guapa!!! Pareix que t’estàs especialitzant en fotografia d’astronomia, no? T’ha quedat genial. Jo ahir em vaig quedar badant devant la lluna, no en vaig fer cap ni una. Ni siquiera vaig tocar la maquineta.
    Salut

    junio 16, 2011 en 6:58 am

Responder

