Tan sols una unça de frikisme

Festes de la Patrona – Moros i Cristians Pollença 2011 (1/4)

Com cada 2 d’agost va tenir lloc a Pollença ‘u simulacre’ dels moros i cristians de Pollença per les festes de la Mare de Deu dels Àngels. Enguany hi vaig anar amb la intenció d’apropar-me una mica més al ‘barullo’ de la festa, endinsar-me més a l’acció per tal d’aconseguir un parell de fotos interessants (reptes personals que me passen pel cap ). Per això vaig agafar lloc des de ben prest just a la sortida de la plaça ‘du gall’ (plaça de l’Almoina) per veure el primer combat. Després de l’entrada den Dragut i del seu lloctinent, i dels primers intercanvis d’espases amb en Joan Mas, va tenir lloc l’entrada de les tropes mores deslluïda ja que van ser massa aprop (en comparació a l’altra any que estaven molt més lluny), l’enrenou que feien no deixà sentir el crit de Joan Mas i l’envestida va ser més curta.
On comença tot

Passadís per l'inici del simulacre

Vaig ser absorbit per la massa de participants al simulacre i entre tractar de protegir la càmera i la meva integritat física ja va ser prou complicat una bona estona, però alhora va ser divertit. La gran quantitat de gent amb càmeres i alguns espontanis que es ficaven enmig quan tenies l’enquadrament cercat em van dificultar una mica la feina però no s’hi pot fer res.

Lloctinent den Dragut - 2011

Tropes mores sarraïnes

Crec que tenc un bon grapat de fotos per mostrar, passant per les ja més tradicionals i algunes una mica diferents (o això vaig intentar). Cercava situacions pecul·liars i retrats interessants, sobretot ‘robats’ cosa que em costa bastant, però crec que el resultat és acceptable. Com que n’han sortit bastants les penjaré amb un parell –mallorquí – de vegades.

Dragut  2011

Esper que vos agradin.

Responder

