Tan sols una unça de frikisme

Festes de la Patrona – Moros i Cristians Pollença 2011 (2/4)

Com ja vaig dir a l’entrada anterior les festes de la Patrona em van deixar amb un bon grapat de fotos mostradores. Aquí en teniu un grapat de més tradicionals i pròpies de la festa.
Carregant el canó

Canoners
El simulacre de la patrona no acaba amb la batalla al camp de futbol. Totes les tropes, tant vencedors com vençuts, es tornen a endinsar al poble, uns per anar a donar gràcies a la patrona i cantar el Tadèum i els moros van on han sortit fa unes hores per escoltar les paraules d’agraïment del corsari Dragut. Esperem que la divulgació de la festa per televisió no convertesquin aquests actes més intims amb massificacions.
Tornada tropes cristianes

En Dragut dona les gracies

En Dragut dona les gracies 2
Allà enmig del trull em vaig trobar, entre d’altres, amb en Miquel Riutort que també n’ha penjades un parell molt interessants.

I dema o passat… més!

2 comentarios

  1. Bon reportage, jo vaig arribar tard a l’inici de la batalla… no es pot tenir tot, a més, és molt difíl, al manco per mí, ficar-me a primer fila i no rebre, ja per fer les primeres me dugueren en “volandes” …Insisteix, un bon reflex de la festa… esperem el que queda 😉

    agosto 9, 2011 en 12:33 pm

  2. Ah!!! gràcies per la referència.

    agosto 9, 2011 en 12:33 pm

Responder

