Tan sols una unça de frikisme

Festes de la Patrona – Moros i Cristians Pollença 2011 (4/4)

I a la fí la darrera entrada en relació a la festa de la patrona de Pollença d’enguany. Vaig dir que penjaria algunes de les fotos amb història i aquí les teniu. Ho intentaré explicar una mica per que vos pogueu posar en situació.

El primer que em vaig trobar va ser aquest personatge, un turista que amb el seu mocador al cap, el seu bigoti, la seva cara mig enmascarada i les seves sandalies amb calcetins es feia fotos amb tots els moros que trobava per alla. Es sentia un més i volia ser un més. Vaja tipo!

Jo també soc pirataaa

Després hi hagué dues situacions similars. Un moro em digué: – Mira! alla… i va anar sigilosament cap a una al·lota que li va fotre un susto que la tia es va posar per un moment histèrica. La foto? una senyoreta molt simpàtica va posar el seu clatell ben enmig i em va espanyar la foto. No vaig poder retratar la reacció de la al·lota en el moment que l’asusten.
Retrats - un beset

Més interpretació hi posaren aquests dos que bromejaven amb els segrets de cristianes. Molt bona la colecció de ‘caruses’ de l’al·lota.

Retrats - S_O_S

Retrats - S_O_S  2

I com a darrera història la d’aquesta nina tan guapa (trob que el robat va quedar bastant bé):

Retrat - Guiri

On dos pretendents sarraïns se la volien repartir, a parts iguals, amb un anglès d’allò més fluit però embrutat per l’excés de mesclat. “Two ‘moros’ , two boobs” . L’al·lota demostrant tenir molta mà esquerra va aconseguir que no la segrestessin directament. Curiosa la foto que he titulat mira’m als ulls, crec que demostra clarament el que he contat.

Retrats - Trio

Retrats - Mira'm als ulls - See my eyes!

I fins aquí les entrades pròpies de les festes de Pollença 2011. Esperem que l’any que vé poguem repetir aquesta experiència ja que és una festa que m’agrada especialment pel trull, la bauxa, l’espectacle i el sentiment que hi posen els pollencins en aquesta festa tan seva i tan significativa com es la de la Patrona.

Molts d’anys a tots u pollencins.

2 comentarios

  1. Molt bon reportatge final, bones històries, bones fotografies per una gran festa. Enhorabona, esper que l’any que ve ens hi trobem!!!!molts d’anys!!!!

    agosto 13, 2011 en 7:45 pm

  2. Gràcies Miquel,

    jo també esper que ens hi trobem, amb les mateixes ganes i amb la mateixa il·lusió de captar aquests petits moments de la festa.

    agosto 14, 2011 en 10:52 pm

Responder

