Tan sols una unça de frikisme

Per Sant Antoni… espinagades!

Just han acabat les festes de Sant Antoni i com és habitual es solen fer espinagades, coques i demés cuina tradicional pròpia d’aquesta festivitat. Enguany hem tornat a ca sa padrina Elionor a fer i
degustar les espinagades pobleres, ben coventes i ben gustoses, en resum… m’he posat les botes.

Espinagada 1

També he passejat sa càmera i aquí en podreu veure el resultat, he intentat cercar un altra punt de vista per fugir de les fotografies que vaig fer l’any passat i evitar així que fosin massa semblants. Segurament a més d’un vegent les fotos li entrarà sa gana.

Espinagada 4

Com es tradició també, la padrina Elionor fa les receptes a ull jo crec que amb els anys que fa ja no ha de menester mirar res per sebre el punt idoni de la pasta. Apart d’això l’endemà li va tocar el torn a les coques amb verdura i alguna coqueta dolça que sap que als més joves mos agrada.
Espinagada 5

Espinagada 6

Segurament he passat més gust de menjar-me-les que de fotografiar-les… així que ja vos en podeu fer una idea.

 

Salut i molts d’anys!

Una respuesta

  1. Fan menjera!!! realment m’agrada el reportage… , la foto de les mans m’encanta……estic content de veure aquest tipus de fotografies mostrant velles tradicions…

    enero 20, 2012 en 12:46 am

Responder

