Tan sols una unça de frikisme

Fira del Ram 2012

Divendres passat i aprofitant que havia de quedar a dormir per ciutat vaig fer una escapada fins a la fira del ram de Palma. Sa visita va ser molt curta ja que hi vaig anar bastant tard, i a damunt, la poc afluència de gent, encara que fos divendres, feia que les atraccions no es moguessin al ritme desitjat i em va tocar esperar que algú s’animés a pujar-hi.

RAM 2012_3

Així i tot en vaig poder fer unes quantes i en podeu veure una mostra. Sé que molta gent s’hi ha apropat per fer aquest tipus de fotos i segurament n’haureu vist alguna de semblant si visitau el flickr freqüentment encara que els hi he donat el meu caire personal.

RAM 2012_4

RAM 2012_5

RAM 2012_2
Salut i fotos!

5 comentarios

  1. Moreno

    Son collonudes Guillemet!!
    Si me dones a triar… La que mes m’agrada es la segona

    abril 3, 2012 en 5:11 pm

  2. massays

    un tema molt vist aquests dies,però ben tractada aquesta roda.

    abril 3, 2012 en 7:54 pm

  3. Es veritat que ni hi va ningú, acabará siguent un puesto de fotògrafs i s’altra gent ni hi passa. Una altra activitat que deu tenir els dies contats, o pot ser no!!! ojalá!!!
    Bones fotos, m’agrada la tercera, té uns colors molt imaginatius quasi daurats i la quarta, per les espirals que produexen els neóns. Slt

    abril 4, 2012 en 7:02 am

  4. Gràcies a tots per passar i per comentar.

    abril 4, 2012 en 8:57 am

  5. Hola! Yo me quedo con la tercera sin duda, pero toda la colección está muy bien captada. Aunque el tema no es nuevo, los neones le dan una fuerza que lo hace diferente.

    Norabona a l’autor 🙂

    Salut i fotos!

    abril 10, 2012 en 8:48 pm

Responder

