Tan sols una unça de frikisme

SEGUEIX LA HISTORIA…

Sa situació a hores d’ara és la següent:

Ahir al migdia vaig rebre un mail al meu correu de yahoo (quan jo els vaig enviar des d’un altra correu la queixa) del departament de comunicació de l’ajuntament d’Inca on em demanaven disculpes per haver utilitzat la meva fotografia (que pareix esser de la meva propietat) per fer la campanya contra la plaga del becut. Deien que entenien els meus arguments i que no havia estat la seva intenció d’apropiar-se d’una fotografia que no era seva, encara que reconeixen que haurien d’haver demanat permís abans de res.

Després em demanaven el meu consentiment per mantenir els seus cartells ‘unicament informatius’ o que si jo ho desitjava que podrien retirar els cartells. I es tornaren disculpar. Apart d’això em digueren que les meves fotos són d’una ‘elegancia, originalitat i professionalitat indiscutible’ i amb això sí que no els puc llevar la raó.

Jo vaig contestar-lis que entenia la seva postura però com que això ja estava fet establia unes condicions , aquí les vos pos resumides:

– Indemnització econòmica, ja que la noticia des del dia 8 de març ja estava enunciada a la plana oficial de l’ajuntament.

– Incloure el nom de l’autor de la fotografia als soports digitals (facebook i a la seva plana oficial).

– Que tolerava no aplicar la condició anterior als cartells ja impresos per tal de que no haguessin de tornar a imprimir-los.

– La retirada dels cartells una vegada hagués acabat la campanya.

Quina ha estat la reacció de l’ajuntament?

– Eliminar la fotografia del cartell de les seves xarxes socials, dijous 12 d’abril els cartells encara lluien als punts d’informació de l’ajuntament, una setmana després ja no.

– No he rebut cap mena de comunicació de la seva part ni a favor ni en contra de les meves condicions. Avui divendres 20 d’abril encara no he rebut resposta. Haurem d’insistir.

Esperarem una mica més que segurament tenen temes més importatns i avui no m’han pogut contestar.

Seguirem informant!

Gràcies a tots aquells que d’una manera o una altra m’han expressat el seu suport amb  aquest tema. Esperem acabi bé.

Salut!

Responder

