Tan sols una unça de frikisme

Tempesta a Can Picafort

Una de les coses que sempre es sol escoltar a qualsevol curs que puguis fer, és la importància de preparar les sortides, saber on has d’anar i quin tipus de fotos vols fer és fonamental per no sortir amb excés d’equipatge, ni sense saber on anar.

Idò l’altra dia vaig fer tot lo contrari, en bon diumenge a vespre a les 23 hem vaig decidir pujar al terrat a fer un parell de fotos a llamps Càmera, trípode, xubasquero i crocs al més estil Mayolicus de la jungla je je je! És un poc arriscat pujar al terrat, envoltat d’antenes de televisió, amb una bona tempesta elèctrica damunt el teu cap i els llamps que moltes vegades em deixàvem cegat… acollona una mica. Apart d’això els enquadraments son bastants difícils ja que hi ha molts d’obstacles, il·luminacions d’hotels, pins, altres terrats… però bé, això és el que té no ser previsor o planificar la sortida per trobar un lloc que sigui més atractiu fotogràficament.

Aquí hi ha els resultats. Esper que vos agradin.
LLAMPS 1

LLAMPS 2

LLAMPS 4

Per veure’n alguna més podeu visitar la meva galeria de flickr.

Salut

3 comentarios

  1. Bones!!! Jo em vaig asustar més que tú, pel que veig. no vaig tenir nassos de sortir ni al balcó i aixó que visc a un 14 … La galeria del flickr es ben interessant.
    slt

    mayo 23, 2012 en 7:57 am

  2. espectaculars … i molt de coratge!!!!!

    mayo 23, 2012 en 9:08 pm

  3. Pingback: Llamps i trons « Mayolicus Blog

Responder

