Tan sols una unça de frikisme

Sweet CabaretEROS

El passat cap de setmana es va estrenar l’obra Sweet CabaretEROS presentada per l’associació Trencadissa i TeatrEROS (associació d’amants del teatre). Una obra basada amb un cabaret – tal i com el seu nom indica – i on es combinaven ball, música, espectacle i teatre.

Jo també form part d’ambdues associacions, encara que no sempre en actiu, i intent col·laborar de la manera que sigui. Aquesta vegada m’ha tocat fer el cartell i la fotografia. Aquí vos en deix una petita mostra.

El cartell definitiu

Sweet CabaretEROS_cartell

i una prova més que vaig fer.

Sweet CabaretEROS_10

Aquí podeu veure algunes fotografies de la funció del diumenge:

Sweet CabaretEROS_1
Sweet CabaretEROS_7

Sweet CabaretEROS_6
Sweet CabaretEROS_2
En podeu veure alguna més a la meva galeria de flickr: mayolicus.

Moltes gràcies.

3 comentarios

  1. Guillem, molt adequada la foto del cartell, i com sempre, i no deig de sorprender-me, molt bon reportatge.

    PD: envia records a na Kika Aguiló, si no vaig errat treballarem junts.

    diciembre 4, 2012 en 6:24 pm

  2. Quin reportatge més bo has fet!!! M’agrada molt la llum ambent que les hi has donat. La foto del cartell, un 15 damunt 10. Estupenda.

    Salutacions

    diciembre 5, 2012 en 7:54 am

  3. Moltes gràcies Miquel i Cata per passar i comentar.

    Estic content de que vos hagui agradat les fotos i el cartell ja que em va dur molta feina i a mi, personalment, també vaig quedar-ne molt satisfet. I que a gent que entén de fotografia li agradi és tota una satisfacció.
    No son massa fàcils de fer ja que enmig d’una funció i sense saber que passarà has d’estar molt atent i com hi hagui molta acció a l’escenari a vegades queden mogudes.

    Moltes gràcies! Salut i fotos.

    diciembre 5, 2012 en 9:39 am

Responder

