Tan sols una unça de frikisme

Alegries fotogràfiques

Bones a tots.

Fa cosa d’un mes vaig aconseguir el tercer premi al concurs de fotografia sobre l’ametlerar a la vila  amb aquesta fotografia:

Ametlerar a la vila

Personalment en vaig quedar bastant satisfet ja que no n’estava molt convençut del que vaig presentar. No vaig tenir massa temps per fer fotos sobre el tema per mor del mal temps i del poc temps que hi vaig poder dedicar. També s’ha de dir que sempre se’n aprèn d’això de presentar-se a concursos i segurament, si hi ha una altra edició, m’ho plantejaré d’una manera bastant diferent. Ja veurem!

I divendres vaig rebre una telefonada per part de la revista díngola (revista de Sineu) on se m’informava que la revista havia rebut el primer premi de fotografia de l’associació de la premsa forana per aquesta portada:

image

Al gener de 2012 em demanaren la fotografia per poder plasmar la problemàtica d’aquesta plaga que ja afectava a Sineu i al pla de Mallorca i que amb gust vaig cedir. La primera sorpresa va ser veure-la a la portada i la segona aquest reconeixement a nivell de l’illa.

Segurament reconegueu la fotografia. Sí! És la ‘famosa’ foto del becut vermell. Dic famosa ja que fins i tot va sortir als diaris per mor de l’ajuntament d’Inca. Si en voleu conèixer la historia: https://mayolicus.wordpress.com/2012/04/10/lajuntament-dinca-em-publicita/

La veritat és que no em pensava mai que aquesta foto arribés on ha arribat. Des d’aquí agrair a díngola per la seva confiança i saben que si han de menester res més només ho han de demanar.

Salut i esperem que això només sigui el començament.

Una respuesta

  1. ENHORABONA!!! per partida doble i per unes bones imatges

    abril 22, 2013 en 5:49 pm

Responder

