Tan sols una unça de frikisme

Concert dels Oprimits

El passat dissabte 11 de maig el teatre de Lloseta es va omplir per veure la presentació del darrer disc dels Oprimits: Endavant. En Biel Perelló un dels membres del grup em va demanar que els fes un parell de fotos del concert i he de dir que l’experiència va ser molt positiva. Apart, el grup em va acollir com un més i així vaig poder gaudir de certs privilegis com pot ser l’accés a l’escenari durant l’actuació. Aquí vos deix un parell de fotografies del concert, esper vos agradin:

Oprimits
OPRIMITS7038

OPRIMITS7086

OPRIMITS6937

OPRIMITS7003

Si voleu veure’n més les podeu trobar a la meva galeria flickr i a la meva nova pàgina web que aprofit per presentar-vos.

Responder

