Tan sols una unça de frikisme

Concurs fotografia Can Picafort 2013

Bones.

Tal i com ja va publicar al seu bloc en Macià ens presentàrem de manera conjunta al primer concurs de fotografia de Can Picafort amb aquesta fotografia:

Ànecs de goma

El fet de presentar-mos conjuntament vé d’una experimentació amb aquest tipus de fotografia ja que n’era la primera vegada pels dos que provàvem d’emprar aquesta tècnica, encara que he de dir que la fotografia resultant va ser l’esperada. Amb aquesta tècnica va bé ser dues persones ja que has de sincronitzar l’amollada dels objectes amb el dispar de la càmera i tot té la seva complicació ja que no sempre l’objecte cau com voldries.

Al final, com ja he dit, aquesta va ser la que més ens va agradar per presentar-m’hos al concurs.  L’experiència em diu que per presentar-se als concursos de fotografia és millor una bona idea que una bona tècnica, encara que si les combines ambdues els resultats són molt millors.

Ja que hi érem vaig presentar també aquestes altres dues fotografies que havia fet l’any anterior durant les festes (el concurs era de fotografies que tinguessin a veure amb les festes de Can Picafort). La primera la vaig triar per ser diferent a les que em pensava que es presentarien i la segona, ja més típica, però m’agradà i crec que els focs son uns dels simbols d’aquestes festes.  Amb aquestes altres dues vaig fer tercer i quart finalista. El resultat personal final: un èxit, 3 de 3.
Triathlo Can Picafort

Focs a Can Picafort 2012 3

Pel que fa al concurs en general, he de dir que m’esperava molta més participació, ja que a Can Picafort durant l’hivern s’hi han realitzat cursets de fotografies i també hi ha gent que fa molt bones feines pel nucli. No sé si va ser per poca divulgació o per l’entrega de les obres una mica complicada que la gent no es va presentar. Segurament l’any que vé, si es torna a repetir hi haurà més participació i ja veurem si intentam revalidar el títol.

Si voleu veure més fotografies den Macià Puiggròs feis una volteta pel seu Flickr i pel seu Bloc.

Salut i bones festes!

Una respuesta

  1. Guillem, com ja vaig dir a n’en Macià, ENHORABONA, és una molt bona foto i molt original. les altres dues també, però la primera és difiernet…

    agosto 5, 2013 en 5:32 pm

Responder

