Tan sols una unça de frikisme

Moros i cristians 2013 – Pollença 2/2

Aquí podeu veure més fotografies del simulacre de Moros i cristians de Pollença. He publicat les fotos una mica desordenades, per això avui toquen les primeres que vaig fer: les de l’entrada dels moros. Ja fa dos anys que em fic al bàndol contrari per mirar de treure qualque foto, anam a la sortida dels moros desde davora l’ajuntament i ens avançam per agafar lloc. Enguany he de dir que vaig estar ben aprop dels protagonistes (alguns em reconegueren per la retransmissió en directe que feia IB3) i que l’envestida va ser molt ordenada i vistosa. Supòs que l’any que vé hauré de canviar de bàndol per tal de poder fer fotos una mica diferents.

moros2013

Moros i Cristians 2013_7

Moros i Cristians 2013_3

Moros i Cristians 2013_1

Moros i Cristians 2013_9

Si voleu veure més fotos no deixeu de visitar la meva primera entrada, el meu flickr i els altres links que hi ha allà.

 

Salut!

Responder

