Tan sols una unça de frikisme

Dia de vermar

El mes passat em convidaren a vermar. Sense pensar-m’ho vaig acceptar ja que no hi havia anat mai i em feia curiositat veure com funciona aquesta tasca. Sa veritat és que férem molta feina i érem molts i hem de dir que mos va retre abastament treballàrem fins que hi van haver caixons.

Quan ja duiem una estoneta vaig aprofitar per agafar la càmera uns 20 minuts i fer una sèrie de fotografies de la vinya, del fruit i de la gent que treballava, encara que m’hagués agradat poder dedicar-hi una mica més de temps el resultat és satisfactori.

Del fruit obtingut sen extreu el vi anomenat Gatletes, un vi amb caire personal que el bon amic Toni ‘Matxu’ elabora de manera particular i un tant artesanal. El resultat? Bonissim (vam poder tastar les anyades passades i és un vi ben interessant).

Esperarem a tastar es d’enguany que de ben segur que millorarà el de l’any passat (si és que es possible).

Vos deix un parell de fotografies que vaig fer i vos convid a veure la resta a la meva galeria flickr.

Vermar2013

Vermada 2013_6

Vermada 2013_5

Vermada 2013_15

Vermada 2013_4

Responder

